Toaleta ogólnodostępna dla klienta a wizerunek Twojej firmy

Toaleta ogólnodostępna dla klienta a wizerunek Twojej firmy

Zapewne każdy właściciel firmy wie, że pierwsze wrażenia są niezbędnym elementem do nawiązania i utrzymania relacji oraz udanego biznesu. Niezależnie od tego, jak dobra i na jakim poziomie jest obsługa w twoim biurze, sklepie lub hotelu, jak poważne i duże prowadzisz biuro handlowe, a może kancelarię, czy gabinet lekarski, a może jesteś managerem znakomitej restauracji, to co jeśli biznesowa toaleta nie pachnie czystością, nie mówiąc już o tym, że nie jest czysta – całe doświadczenie z pobytu waszego klienta, petenta, pacjenta czy też gościa hotelowego jest traktowane, jako negatywna.

Niestety, problemem jest to, że dla większości osób zarządzających trudno jest znaleźć skuteczną metodę odświeżania powietrza. Popularne aerozole do ręcznego lub automatycznego odświeżania są kosztowne, mało skuteczne i nieefektywne, nie są przyjazne dla środowiska i nie są również łatwe do recyklingu.

Co więcej, podczas gdy wiele rozwiązań i systemów proponowanych przez inne firmy, czy też ogólnie dostępne na rynku konsumenckim, nie eliminują nieprzyjemnych odorów na poziomie molekularnym, a jedynie tylko chwilowo maskują niemiłe zapachy, albo nieznacznie je niwelują.

Więc jak właściciel, czy zarządca nieruchomości może włączyć się do profesjonalnego i skutecznego rozwiązania ochrony powietrza na swoim obiekcie? Ten artykuł zagłębia się do faktów statystycznych, jak bardzo szkodliwe, brzydko pachnące toalety mogą mieć wpływ na wizerunek i samopoczucie konsumentów w każdym przedsiębiorstwie.

Według niedawnego sondażu, większość amerykańskich konsumentów wierzy, że nieczysta i/ lub śmierdząca łazienka niszczy wizerunek firmy i wysyła impuls do mózgu, że firma nie dba o swój prestiż lub własnych klientów. Dlatego, jeśli jesteś odpowiedzialnym właścicielem firmy, to zapamiętaj, że należy dbać o swoje toalety i nie wystarczy, że są uzupełnione w materiały eksploatacyjne, ale również są czyste i jest w nich przyjemny zapach.

Opracowanie świeżego i przyjemnego zapachu do toalet publicznych jest wyzwaniem nawet dla najlepszych mistrzów zapachowych, to naprawdę wymaga wieloletniego doświadczenia i profesjonalnej wiedzy. Dla niewtajemniczonych może się to wydawać proste, żeby usunąć nieprzyjemny zapach i zamienić go na nowy – świeży, ale tak nie jest. Jest to o wiele trudniejsze.

Odświeżacze powietrza są delikatnym, ale też potężnym instrumentem. Słabe jakościowo lub źle dobrane zapachy, odniosą skutek odwrotny od zamierzonego, nie zadziałają lub zadziałają na krótko, lub jedynie przez zamaskowanie nieprzyjemnego zapachu, zamiast po prostu wyeliminować nieprzyjemny odór z pomieszczenia. Aby zrobić to skutecznie należy nieprzyjemny zapach zniszczyć molekularnie, jedynie z zastosowaniem odpowiednio dobranej kompozycji zapachów i na tym samym molekularnym poziomie.

Według sondażu przeprowadzonego przez Bradley Corporation w USA na zlecenie wiodącego producenta mebli łazienkowych, prawie 3/4 konsumentów sądzi, że źle utrzymana i śmierdząca łazienka jest oznaką złego zarządzania przedsiębiorstwem.

Około 2/3 konsumentów wskazało, że taka sytuacja znacząco obniża opinię klientów o przedsiębiorstwie, sklepie, hotelu, czy restauracji.

Nieprzyjemny zapach w łazience może spowodować znaczne straty w sprzedaży w twoim zakładzie. Otóż wyniki badań, wykazały, że aż 64% ankietowanych przyznało, że prawdopodobnie nigdy nie wróci do firmy, w której toaleta była na niskim poziomie czystości, a zwłaszcza w hotelu czy restauracji.

Ogólnokrajowe badania w USA wskazały, że 63% Amerykanów miały szczególnie nieprzyjemne doświadczenie w publicznych toaletach ze względu na stan higieniczny obiektów, natomiast 82% uczestników zgłaszało skargę na toalety, w których był bardzo nieprzyjemny zapach. Kolejne 79% wspomniało, że toalety były nieodpowiednio umyte, a 73% wręcz wskazało, że są brudne i zaniedbane, 38% nie chciało z nich skorzystać.

Nieprzyjemny zapach w ubikacji natychmiast wpływa na psychikę konsumenta i pozostaje przez niego zapamiętany.

Badania pokazały, jak straszne dla wielu Amerykanów są zarazki, 64% badanych przyznaje, że nie dotyka klamek i dźwigni do spłukania ubikacji lub pisuaru. Około 60% z nich używa ręcznika papierowego podczas dotykania drzwi szalet, a 48% przyznało, że jeżeli jest taka możliwość otwierają i zamykają drzwi toalety przy pomocy bioder lub łokci!

Niektóre powierzchnie łazienkowe szczególnie wywołują wstręt i kojarzą się z nieprzyjemnym zapachem. Są one możliwie unikane w bezpośrednim kontakcie wśród wielu użytkowników toalet publicznych. Szczególnie należą do nich klamki, uchwyty do drzwi, baterie dotykowe i sedesy, a następnie blaty, zlewy, dozowniki mydła, ręczników i papieru toaletowego.

Paradoksalnie, chociaż wyposażenie toalety może być na wysokim poziomie i faktycznie wizualnie może być czysto, to większość użytkowników ponad 60% przyznaje, gdy w łazience pachnie źle, to i tak nie chcą niczego dotykać, a pierwszym impuls jest nie tylko wyjść, ale też nigdy do niej nie wrócić!

Z wszystkich tych wyzwań nasi producenci chcieli stworzyć samoczynnie napędzany system do higieny powietrza, który nie tylko usunie przykre zapachy na poziomie molekularnym, ale także będzie wydajny i ekonomiczny w bieżącym użytkowaniu w obiektach komercyjnych.

Na podstawie wielu przeprowadzonych ankiet, doświadczeń i badań również na poziomie laboratoryjnym została precyzyjnie zaprojektowana i opatentowana substancja zwana Metazene®, aby zdziesiątkować rzeczywiste cząsteczki powodujące nieprzyjemne zapachy na poziomie molekularnym, która nie maskuje lepiej, czy gorzej – tylko całkowicie je unicestwia.

Oto tylko kilka z najnowszych zapachów proponowanych do toalet ogólnodostępnych:

1. Grapefruit, Mango: Miły, słodki, odrobinę pikantny i cierpki, w łazience jest energetyzujący, ale nie przytłaczający. Podstawowa nuta cytrusowa, przywołuje świeżość i czystość, dwa istotne elementy higieny każdej toalety.

2. Island Breeze: Delikatny powiew, leżysz na połyskującym piasku pod kołyszącymi się liśćmi palmy, gdzieś daleko, jest ciepło i egzotycznie. Dominuje nuta kwiatów, którą łączy słodki jaśmin, liście fiołka i lilii z dodatkiem bursztynu.

3. Orange: Obraz wczesnego porannego słońca i świat owinięty zimą, zderzają się ze skórką, ze świeżej pomarańczy i słodkiej wanilii. Nuta cytrusów wzmacnia zapach, jako uosobienie czystości i świeżości, która jest niezbędna do pełnego odświeżania powietrza.

4. Fresh Linen: To mocno nostalgiczny i bardzo czysty zapach, podobnie jak Clean Cotton, który jest również wybitnie sugestywny. Kojarzy się ze świeżo wypraną pościelą, powieszoną na sznurku w ogrodzie, która kołysze się na letnim wietrze. Dominuje: jaśmin i różowa piwonia oraz aromatyczne French Vanilla, która kończy się gładkimi i subtelnymi nutami egipskiego piżma.

5. Red Ripe Raspberries: Powabny i tajemniczy aromat wręcz unikalny, korzenny, ale słodki i owocowy. Aromaty przywodzą na myśl bogate, kolorowe, ciepłe lato i piękną wieczną aurę letniego sezonu. Zawiera nuty drzewno-paprociowe, które do tego przywołują obrazy przelotnego letniego deszczu, lasów, czy lśniących, zielonych łąk.

6. Orange Rind: Energetyzujący wybuch świeżości, cytrusowe okrzyki „czyste i świeże” jak nic innego. Jest to ostry, orzeźwiający i pikantny zapach z nutami owocowymi, które wtapiają się w zielone drzewa. Przypomina ciepłe tropikalne wiatry unoszące się nad gajami cytrusowymi, to mocny zapach, który przekona o nieskazitelnej higienie sanitarnej.

7. Wild Cherry Blossoms: Mistyczny urok dawnej Japonii, gdzie od wieków drzewo wiśni było czczone, jako symbol śmiertelności. Jest zawsze intrygującym zapachem. Górne nuty wahają się od puszystych słodkich i lekko pikantnych do kremowej kwiatowej i owocowej. Ten nieusuwalny zapach ma nuty słodkich dojrzałych wiśni i tylko podpowiedź od róży. To niezapomniany, wręcz ulotny zapach, który przywołuje obrazy efemerycznego piękna i kolorowej orientalnej flory.

8. Melon, Berry: Jasny, słodki i soczysty aromat dojrzałego melona, czy jagody zawierają górną nutę tego mocnego, ale przyjemnego odświeżania powietrza. Wspaniały owocowy, słodki niuans który trwa w powietrzu, jak pachnący wiatr podczas żeglarskiego rejsu, gdzieś trochę zielonej łąki w wczesną wiosną. Sprawdzą się w każdej toalecie i łazience.

9. Spiced Apple: Chociaż ten zapach jest mniej lub bardziej związany z sezonowością, natomiast jest pełen kolorów i bogatych niuansów piżmowych, może przywołanie jesieni, ale to działa dobrze jako zapach do toalety, ponieważ jest zarówno przyjemny i niezapomniany, a przy tym nieprzytłaczający. Rześki, ciepły jabłkowy zapach jest zachęcający, a przeplatany warstwowo z nutami cynamonu, goździka, gałki muszkatołowej i imbiru. Nuta bazowa waniliowa czyni aromat wręcz upojny, bogaty i długotrwały.

10. Lemon Burst: Wielka moc cytrusów dominuje. Ten świeży, lekko słodki zapach, który transportuje zmysły do węchowej przejażdżce w cieplejszych regionach świata, płyniesz po dywanie bujnych i obfitych gajów cytrynowych. Świeżo wyciśnięty cytryna symbolizuje najwyższy standard czystości i higieny w łazience. Wdychanie tego zapachu wysyła komunikat, że łazienka jest zadbana, a konsumenci uważają to za bardzo ważny atut.

11. Muscadine Grapes: Ten bardzo intrygujący i jednocześnie upajający bukiet aromatów doskonale naśladuje zapach dużych, dojrzałych fioletowych owoców winogron, winnica w zasięgu ręki. Zapach jest słodki i przyjemny, ale nie ponury, raczej ciekawy i z jakimś podtekstem. Jego wpływ jest bardzo silny i wynika z jego piżmowych nut. Ten zapach jest rzadkością, prawdopodobnie jedyny, o którym użytkownicy toalety mogą zacząć rozmawiać i zadawać pytania, często odgadując zapach. Wyjątkowo długo i dobrze zapamiętają twoje pomieszczenie lub łazienkę.

Przygotował i opracował Zespół Air Odors®

X